مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-03اجتماعي

دردسر های یک جلسه در طبقه 6 استانداری فارس/ معلولین فراموش شدند


شیراز _ نشست تشکل های معلولان استان فارس به مناسب روز جهانی معلولان در حالی در طبقه ششم استانداری فارس برگزار شد که ورود معلولان به این جلسه با چالش همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این جلسه در طبقه ششم ساختمان شماره یک استانداری فارس برگزار شد و معلولان در روز جهانی معلول باید با آسانسور هایی که تنها یک نفر از آنان را می توانست در هر نوبت جا به جا کند خود را به طبقه ششم استانداری برسانند.

البته این جلسه تعداد زیادی از معلولان با ویلچر را در خود نمی دید اما همان چهار نفر که دارای ویلچر بودند و در این جلسه حضور داشتند نیز با مشکلاتی برای جا به جایی مواجه بودند.

در این دیدار که معلولان به بیان مشکلات خود در سطح شهر پرداختند این مشکلات بیشتر از سایر مشکلات مد نظر بود.

عدم وجود پارکینگ ویژه معلولین در سطح شهر ، عدم مناسب سازی شهری و عدم دسترسی به برخی از ادارات از جمله پرتکرار ترین مشکلات معلولان بود.

عدم توجه به معلولان در شهرستان ها و ایجاد فضای ورزش همگانی ویژه این افراد و ایجاد شغل مناسب برای معلولان از جمله خواسته های است که معلولان از مسئولان استانی داشتند.

برخی از این افراد متذکر شدند که نمیتوانند از مکان های مذهبی بازدید کنند چون مناسب سازی در این مکان های مذهبی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر های یک جلسه در طبقه 6 استانداری فارس/ معلولین فراموش شدند

دردسر های یک جلسه در طبقه 6 استانداری فارس/ معلولین فراموش شدند